Recenzja „Assassin’s Creed”

Assassin’s Creed

Ubisoft Montreal to niewątpliwie utalentowane studio developerskie, które potrafi wprowadzić małe rewolucje, do oklepanych od lat patentów. Czy tak się stało z Assassin's Creed? Po wielu sukcesach tego studia, ciążyła na nim ogromna odpowiedzialność. Takie tytuły jak Prince of Persia, Tom Clancy's Splinter Cell czy Far Cry to tytuły z najwyżej półki więc oczekiwania względem Assassin's Creed są w zupełności uzasadnione. Tym razem postawiono na modny ostatnio free roaming.

A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence

Jeśli uważaliście na lekcjach historii w szkole podstawowej czy liceum to z pewnością znany jest Wam termin "czarnej śmierci", czyli jednej z największych epidemii w dziejach ludzkości, epidemii dżumy, której rozprzestrzenianiu w dużej mierze winne były średniowieczne szczury. I to właśnie one, a także pewne rodzeństwo, są głównymi bohaterami A Plague Tale: Innocence, a dzięki grze możemy spojrzeć na te wydarzenia z XIV wieku z nieco innej perspektywy.

Days Gone

Days Gone

Studio Bend sięgnęło po popularny przez ostatnie lata motyw apokalipsy zombie. Pomimo tego, że temat jest już naprawdę wyświechtany, i to nie tylko w branży gier wideo, Days Gone wprowadza powiew świeżości, przede wszystkim dzięki hordom, a także cechuje się niepowtarzalnym klimatem pustki i walki o przetrwanie.

Na tapecie
A Plague Tale: Innocence