Recenzja „Assassin’s Creed”

Assassin’s Creed

Ubisoft Montreal to niewątpliwie utalentowane studio developerskie, które potrafi wprowadzić małe rewolucje, do oklepanych od lat patentów. Czy tak się stało z Assassin's Creed? Po wielu sukcesach tego studia, ciążyła na nim ogromna odpowiedzialność. Takie tytuły jak Prince of Persia, Tom Clancy's Splinter Cell czy Far Cry to tytuły z najwyżej półki więc oczekiwania względem Assassin's Creed są w zupełności uzasadnione. Tym razem postawiono na modny ostatnio free roaming.

Stray

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.

The Quarry

The Quarry

Brytyjskie studio Supermassive Games od kilku lat ma swój ulubiony gatunek gier - interaktywne, filmowe przygodówki-horrory. Deweloper swoją popularność zdobył dzięki ekskluzywnemu dla PS4 Until Dawn, gdzie swoimi decyzjami pomagaliśmy grupie nastolatków przetrwać - zgodnie z tytułem - do świtu. Recenzowany tutaj The Quarry powtarza ten schemat - jednak czy potwórzy też sukces tytułu z 2015 roku?