Recenzja „Assassin’s Creed III”

Assassin’s Creed III

'Ilekroć wskutek biegu wypadków koniecznym się staje dla jakiegoś narodu, by zerwał więzy polityczne łączące go z innym narodem i zajął wśród potęg ziemskich oddzielną i równorzędną pozycję do której upoważniają go prawa natury i jej Bóg, to właściwy szacunek dla całej ludzkości wymaga, aby naród ten podał powody, które skłaniają go do oderwania się.'

Ratonhnhakéton ponownie w Ameryce pod koniec marca. Ubisoft odświeża Assassin’s Creed III

Ratonhnhakéton ponownie w Ameryce pod koniec marca. Ubisoft odświeża Assassin’s Creed III

Zgodnie z zapowiedziami francuskiego wydawcy, pod koniec marca powrócimy do Ameryki Północnej w skórze Ratonhnhakétona, a po naszemu - Connora, w odświeżonym Assassin's Creed III. Oprócz wyższej rozdzielczości czy nowego oświetlenia, na płycie znajdziemy wszystkie wydane rozszerzenia, jak Misje Benedicta Arnolda czy Tyranię Króla Waszyngtona, a także zremasterowane Assassin’s Creed Liberation, które pierwotnie ukazało się na Vicie, a potem na PS3.

Amerykańska saga Asasynów

Amerykańska saga Asasynów

Ubisoft zapowiedział kompletne wydanie trzech ostatnich Asasynów - czyli Assassin's Creed III, Assassin's Creed III: Liberation HD oraz Assassin's Creed IV: Black Flag - pod tytułem Assassin’s Creed: The American Saga. Zestaw ukaże się 3 października na PlayStation 3.

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Stray

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.