Prawie siedem lat - tyle przyszło nam czekać na nowe IP spod znaku utalentowanej ekipy studia People Can Fly. Ekipa Adriana Chmielarza - po stworzeniu kultowego w pewnych kręgach Paintiller'a - zaczęła namiętny "romans" z Epic Games, którego dzieckiem - nie licząc konwersji GOW na PC - jest recenzowany przeze mnie tytuł. Latorośl hulająca na Unreal Engine 3. Zadziorna, temperamentna, oryginalna... Poznaj Bulletsorm'a.
Polskie studio People Can Fly oraz Gearbox Software poinformowali, że szykują na PlayStation 4 reedycję Bulletstorma, zwariowanej strzelanki, która oryginalnie ukazała się na rynku 2011 roku.
Hideo Kojima, jeden z najbardziej charakterystycznych twórców gier, przymusowo porzucił swoją flagową serię Metal Gear Solid i postanowił, przy współpracy z Sony, przygotować całkowicie nową produkcję, od pierwszej zapowiedzi jawiącą się jako niesamowicie tajemnicza. Wystarczy napisać, że na pierwszym zwiastunie oglądaliśmy przez trzy minuty nagiego Normana Reedusa i leżące nad brzegiem morza niemowlę z przewodem zamiast pępowiny. Każdy wtedy zastanawiał się - o co chodzi? Po trzech latach już wiadomo: Death Stranding to po prostu gra o... pracy kuriera. Przynajmniej na pierwszy rzut oka.
Pierwsza konsola PlayStation miała kilka swoich ikonicznych postaci. Jedną z nich był bez wątpienia Sir Daniel Fortesque, bohaterski, choć także nieco pechowy rycerz. Sony postanowiło przedstawić tę postać nieco młodszym graczom i przygotowało pełny remake MediEvil, gry, dzięki której kościany protagonista po raz pierwszy pojawił się na ekranach naszych telewizorów. Można by rzec, że bohater zmartwychwstał na nowo.