Recenzja „Dark Souls II”

Dark Souls II

Otrzymany w darze Master Key. Potem sprint przez Berg i szybka walka z szeregowymi nieumarłymi. Następnie pojedynek z minotaurem z wielkim toporem, kupno łuku z paroma setkami strzał, zdobycie Drake Sword i rozprawienie się z Nieumarłym Smokiem. Cały ten skrót wydarzeń to nie spojler, a droga każdej mojej postaci z pierwszego Dark Souls. Teraz nadszedł czas, aby zmienić nawyki i rzucić wyzwanie nowej krainie Drangleic.

Death Stranding

Death Stranding

Hideo Kojima, jeden z najbardziej charakterystycznych twórców gier, przymusowo porzucił swoją flagową serię Metal Gear Solid i postanowił, przy współpracy z Sony, przygotować całkowicie nową produkcję, od pierwszej zapowiedzi jawiącą się jako niesamowicie tajemnicza. Wystarczy napisać, że na pierwszym zwiastunie oglądaliśmy przez trzy minuty nagiego Normana Reedusa i leżące nad brzegiem morza niemowlę z przewodem zamiast pępowiny. Każdy wtedy zastanawiał się - o co chodzi? Po trzech latach już wiadomo: Death Stranding to po prostu gra o... pracy kuriera. Przynajmniej na pierwszy rzut oka.

MediEvil

MediEvil

Pierwsza konsola PlayStation miała kilka swoich ikonicznych postaci. Jedną z nich był bez wątpienia Sir Daniel Fortesque, bohaterski, choć także nieco pechowy rycerz. Sony postanowiło przedstawić tę postać nieco młodszym graczom i przygotowało pełny remake MediEvil, gry, dzięki której kościany protagonista po raz pierwszy pojawił się na ekranach naszych telewizorów. Można by rzec, że bohater zmartwychwstał na nowo.