Recenzja „Dark Souls Remastered”

Dark Souls Remastered

Dark Souls. Gra, o której słyszał każdy posiadacz PS3 czy PS4. Choć formalnie to Demon's Souls zapoczątkował modę na gry akcji RPG, które nie wybaczają błędów to właśnie pierwszy Dark Souls, wydany w 2011 roku, ją rozpropagował. Mimo to, iż naprawdę cenię produkcje From Software, uwielbiam wspomniane Demon's Souls, darzę dużym sentymentem Dark Souls II, wyczekiwałem na premierę Dark Souls III czy splatynowałem Bloodborne, dopiero teraz, przy okazji edycji Remastered, po raz pierwszy ograłem Dark Souls...

Blighttown w końcu nie będzie klatkować. Rozgrywka z Dark Souls na PlayStation 4

Blighttown w końcu nie będzie klatkować. Rozgrywka z Dark Souls na PlayStation 4

Zanim From Software ujawni swoją nową, soulsową grę, w maju zagramy w - myślę, że można użyć tego słowa - klasyka, jakim jest wydany w 2011 roku Dark Souls. Wersja na PS4 otrzyma wyższą rozdzielczość wyświetlanego obrazu, lepszej jakości tekstury oraz - co chyba najistotniejsze - ruszać się będzie w płynnych sześćdziesięciu klatkach na sekundę, co na pewno docenią fani serii pamiętający zwiedzanie takiej lokacji, jak osławione Blighttown. Zobaczcie pierwsze fragmenty rozgrywki z Dark Souls na PlayStation 4.

Zapowiedziano zremasterowane Dark Souls

Zapowiedziano zremasterowane Dark Souls

Aby osłodzić nam oczekiwanie na kolejną "soulsową" grę od From Software, w minionym tygodniu zapowiedziano wydanie zremasterowanego pierwszego Dark Souls, które oryginalnie zadebiutowało w 2011 roku. Jest to świetna wiadomość, szczególnie, że wiele osób przygodę z serią zaczęła później i ciężko im było potem wrócić do jedynki, której największą bolączką była strona techniczna.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök