Tak walczy się z bossami w 2D. Rozgrywka z Death’s Gambit

Tak walczy się z bossami w 2D. Rozgrywka z Death’s Gambit

W gry typu "souls" możemy grać nie tylko w trójwymiarze. Udowadnia to Death's Gambit od amerykańskiego studia White Rabbit, które przygotowuje grę w tym klimacie całkowicie dwuwymiarową. Studio opublikowało właśnie nową rozgrywkę, na której możemy oglądać przede wszystkim starcia z różnorodnymi bossami.

Death’s Gambit, czyli soulsy w 2D

Death’s Gambit, czyli soulsy w 2D

Studio White Rabbit zapowiedziało Death’s Gambit, grę z gatunku akcja-RPG, w której kamera będzie ustawiona z boku w widoku 2D. Tytuł wzorowany jest na grach od From Software - będzie trudno, a do ubicia czekać będzie wielu bossów.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök