Recenzja „Far Cry Primal”

Far Cry Primal

Seria Far Cry od swojego początku kojarzona jest z czasami współczesnymi, a w czterech grach Ubisoft pozwolił zwiedzać nam tropikalną wyspę, afrykańskie stepy czy himalajskie szczyty. Wyjątkiem od reguły było samodzielne rozszerzenie do Far Cry 3, czyli Blood Dragon oddający hołd filmom science-fiction z końca ubiegłego wieku. Sukces tego ostatniego najwidoczniej pozwolił francuskiemu wydawcy dojść do wniosku, że formuła serii jest uniwersalna i sprawdzi się niezależnie od wymyślonej historii i okresu, w jakim zostanie ona umiejscowiona. Tak oto mamy okazję poznać Takkara, naszego praprzodka sprzed 12 tysięcy lat.

Za miesiąc czeka nas walka o przetrwanie w epoce kamienia

Za miesiąc czeka nas walka o przetrwanie w epoce kamienia

Ubisoft opublikował nowy zwiastun Far Cry Primal, czyli odsłony serii, która przeniesie nas do epoki kamienia łupanego, gdzie stoczymy krwawą walkę o przetrwanie zarówno z wrogimi plemionami jak i niebezpiecznymi zwierzętami.

Pierwsza rozgrywka z prehistorycznego Far Cry Primal

Pierwsza rozgrywka z prehistorycznego Far Cry Primal

Ubisoft wrzucił do sieci pierwszą rozgrywkę z Far Cry Primal, spin-off'a strzelankowej serii, która przeniesie nas do czasów prehistorycznych. Na udostępnionym klipie zobaczyć można m. in. walkę z wrogim plemieniem, przejażdżkę na mamucie czy korzystanie z pomocy innych zwierząt. Przy okazji opublikowano także nowy zwiastun.

Far Cry przeniesie nas do prehistorii

Far Cry przeniesie nas do prehistorii

Ubisoft zapowiedział spin-off serii Far Cry, w której przeniesiemy się 10.000 lat wstecz, kiedy największym zagrożeniem dla ludzi były mamuty i tygrysy szablozębne.

Far Cry 6

Far Cry 6

Far Cry 6, pomimo iż tematem przewodnim jest rewolucja, sam w sobie rewolucją nie jest. Po raz kolejny bowiem dostajemy grę z otwartym światem, gdzie otrzymujemy spory arsenał i sporą swobodę działania, a wszystko po to, by zgładzić tego głównego złego, w którego tym razem wcielił się nie kto inny, jak Gus z Breaking Bad, czyli Giancarlo Esposito. Twórcom udało oddać się klimat rewolucji, w dużej mierze dzięki dobrze rozpisanym postaciom pobocznym oraz ścieżce dźwiękowej. ¡Viva la Libertad!

The Medium

The Medium

Akcja produkcji umiejscowiona została w Krakowie pod koniec ubiegłego wieku. Gracz wciela się w Mariannę, poznając bohaterkę w momencie, kiedy szykuje się do pożegnania najbliższej sobie osoby - ojczyma. Ojczym prowadził zakład pogrzebowy, co - jak się szybko okazuje - pomogło rozwinąć umiejętności protagonistki, jakimi są rozmowa ze zmarłymi, pomoc w odejściu ze świata realnego oraz przenikanie do tego drugiego świata. Tytułowe medium.