Ghost of Tsushima na długim gameplayu

Ghost of Tsushima na długim gameplayu

W ramach majowego wydarzenia State of Play, Sony wraz z Sucker Punch zaprezentowało długi, bo prawie 20-minutowy klip omawiający rozgrywkę w nadchodzącym hicie od amerykańskiego dewelopera. Na materiale oglądać możemy m. in. eksplorację XIII-wiecznej Japonii oraz przedzieranie się przez mongolską osadę.

The Last of Us: Part II z nową, nieodległą datą premiery, Ghost of Tsushima… też

The Last of Us: Part II z nową, nieodległą datą premiery, Ghost of Tsushima… też

Po chwilowych problemach z wydaniem drugiej części The Last of Us wszystko wydaje się wracać na właściwe tory. Sony poinformowało o nowej dacie premiery swojego hitu - dalsze przygody Ellie oraz Joela poznamy 19 czerwca 2020 roku. Choć, nad czym ubolewam, dociekliwi mogą poznać je już teraz, bo do sieci wyciekło trochę materiałów z gry zdarzających wydarzenia fabularne. Jeśli więc nie chcecie się natknąć na spoilery to uważajcie przeglądając media społecznościowe lub YouTube'a. Mi, szczęśliwie, na razie nie udało się trafić na żaden z przecieków.

Ghost of Tsushima pod koniec czerwca

Ghost of Tsushima pod koniec czerwca

W końcu poznaliśmy datę premiery nowej gry Sucker Punch - Ghost of Tsushima zadebiutuje dokładnie 26 czerwca. Twórcy opublikowali także fabularny zwiastun, przedstawiający nam bliżej protagonistę gry, Jina Sakaia, samuraja, który musiał sprzeniewierzyć się swoim zasadom, by ochronić swój kraj przed mongolskim najazdem.

Samuraj przestanie być samurajem w lecie. Nowy zwiastun Ghost of Tsushima

Samuraj przestanie być samurajem w lecie. Nowy zwiastun Ghost of Tsushima

Sucker Punch pokazało nowy, cztero i pół minutowy zwiastun Ghost of Tsushima. Najważniejszą informacją jest to, że gra zadebiutuje już za pół roku, w lecie. Natomiast sam zwiastun prezentuje nam przede wszystkim głównego bohatera, Jina, samuraja, który będzie zmuszony porzucić swój kodeks i zamienić się w tytułowego "Ducha", by uratować swój dom.

Dzień opóźnień. The Last of Us: Part II, Gods & Monsters, Watch Dogs Legion i inne

Dzień opóźnień. The Last of Us: Part II, Gods & Monsters, Watch Dogs Legion i inne

Dzisiaj jest bez wątpienia pechowy dzień dla osób, które czekają na hity mające ukazać się w pierwszej połowie przyszłego roku. Właśnie dowiedzieliśmy się, że sequel The Last of Us nie ukaże się w lutym, podobnie jak Gods & Monsters od Ubisoftu. Również inny tytuł Francuzów, Watch Dogs Legion, z marca przeskakuje na późniejszy okres. A to jeszcze nie wszystko...

Ghost of Tsushima z krwawą, samurajską rozgrywką

Ghost of Tsushima z krwawą, samurajską rozgrywką

Sucker Punch, twórcy serii inFamous, pokazało w końcu rozgrywkę z najnowszej, tworzonej przez siebie gry - Ghost of Tsushima. Głównym bohaterem jest Jim, który w czasach XIII-wiecznej Japonii będzie walczył o spokój dla mieszkańców tytułowej wyspy Tsushima. Zaprezentowany klip zachwyca niesamowitym klimatem, a także niesamowitymi widokami oraz brutalnością.

Nioh 2

Nioh 2

Pierwszy Nioh to bezapelacyjnie jedna z moich ulubionych gier 2017 roku i to na dodatek reprezentująca wymagający gatunek "souls-like". Jednak zamiast rycerskich zbroi, twórcy z Team Ninja postawili na nieco inne klimaty feudalnej Japonii łącząc historyczne wydarzenia z tymi fikcyjnymi - wszak nie spodziewam się by w XVII wieku w Kraju Kwitnącej Wiśni spotkać można było całą gamę demonów. A w Nioh można i do tego trzeba się z nimi zmierzyć w naprawdę emocjonujących starciach.

Dreams

Dreams

Jako gracze mamy do czynienia z produktami będącymi efektem wieloletniej pracy całego sztabu ludzi. Wygodnie rozsiadamy się na kanapie, chwytamy pada i przechodzimy produkcję zaprojektowaną od początku do końca przez konkretne studio. Twórcy z Media Molecule, studia znanego przede wszystkim z serii LittleBigPlanet, poszli o krok dalej i nie tylko pozwalają nam zagrać w ich tytuł, ale także wykreować swój własny. Dreams to w założeniu pozycja, która pozwoli spełnić nasze growe marzenia i dzięki której stworzymy tytuł w jaki zawsze chcieliśmy zagrać.

Na tapecie
Final Fantasy VII Remake