Dzisiaj wracamy na Tsushimę, a właściwie na wyspę Iki. Premiera Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Dzisiaj wracamy na Tsushimę, a właściwie na wyspę Iki. Premiera Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Dzisiaj powracamy na Tsushimę, gdyż Sucker Punch przygotowało wersję reżyserską swojego zeszłorocznego hitu, czyli Ghost of Tsushima. Oprócz tego, że gra pojawia się w wersji na PS5, oferując chociażby rozdzielczość 4K czy wsparcie DualSense'a, zabierze nas na wcześniej niezbadaną wyspę Iki, gdzie Jin nie tylko zawalczy z Mongołami, ale także zgłębi swoje rodzinne relacje. Przed protagonistą więc nowe wyzwania, a my możemy zobaczyć premierowy zwiastun. брать займы онлайн

W sierpniu powrócimy do feudalnej Japonii – na wyspę Iki! Rozszerzenie wraz z wersją reżyserską Ghost of Tsushima zapowiedziane

W sierpniu powrócimy do feudalnej Japonii – na wyspę Iki! Rozszerzenie wraz z wersją reżyserską Ghost of Tsushima zapowiedziane

Sony ogłosiło właśnie, że w sierpniu będziemy mieli okazję odwiedzić wyspę Iki za sprawą fabularnego rozszerzenia do znakomitego Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch. Dodatek wejdzie w skład wydania reżyserskiego (Director's Cut), które ukaże się zarówno na PS4, jak i PS5. Wydanie reżyserskie zaoferuje również japoński lip sync, a na najnowszej konsoli otrzymamy m. in. wsparcie DualSense, szybsze ładowanie, usprawniony dźwięk oraz - docelowo - rozdzielczość 4K i 60 fps-ów. хочу взять ипотеку

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök