Dzisiaj wracamy na Tsushimę, a właściwie na wyspę Iki. Premiera Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Dzisiaj wracamy na Tsushimę, a właściwie na wyspę Iki. Premiera Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Dzisiaj powracamy na Tsushimę, gdyż Sucker Punch przygotowało wersję reżyserską swojego zeszłorocznego hitu, czyli Ghost of Tsushima. Oprócz tego, że gra pojawia się w wersji na PS5, oferując chociażby rozdzielczość 4K czy wsparcie DualSense'a, zabierze nas na wcześniej niezbadaną wyspę Iki, gdzie Jin nie tylko zawalczy z Mongołami, ale także zgłębi swoje rodzinne relacje. Przed protagonistą więc nowe wyzwania, a my możemy zobaczyć premierowy zwiastun. брать займы онлайн

W sierpniu powrócimy do feudalnej Japonii – na wyspę Iki! Rozszerzenie wraz z wersją reżyserską Ghost of Tsushima zapowiedziane

W sierpniu powrócimy do feudalnej Japonii – na wyspę Iki! Rozszerzenie wraz z wersją reżyserską Ghost of Tsushima zapowiedziane

Sony ogłosiło właśnie, że w sierpniu będziemy mieli okazję odwiedzić wyspę Iki za sprawą fabularnego rozszerzenia do znakomitego Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch. Dodatek wejdzie w skład wydania reżyserskiego (Director's Cut), które ukaże się zarówno na PS4, jak i PS5. Wydanie reżyserskie zaoferuje również japoński lip sync, a na najnowszej konsoli otrzymamy m. in. wsparcie DualSense, szybsze ładowanie, usprawniony dźwięk oraz - docelowo - rozdzielczość 4K i 60 fps-ów. хочу взять ипотеку

Stray

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.

The Quarry

The Quarry

Brytyjskie studio Supermassive Games od kilku lat ma swój ulubiony gatunek gier - interaktywne, filmowe przygodówki-horrory. Deweloper swoją popularność zdobył dzięki ekskluzywnemu dla PS4 Until Dawn, gdzie swoimi decyzjami pomagaliśmy grupie nastolatków przetrwać - zgodnie z tytułem - do świtu. Recenzowany tutaj The Quarry powtarza ten schemat - jednak czy potwórzy też sukces tytułu z 2015 roku?