Recenzja „Gripshift”

Gripshift

Gripshift zadebiutowała po raz pierwszy na PSP we wrześniu 2005, dostając całkiem niezłe noty. Kilka miesięcy temu, Sidhe Interactive zdecydowało się na konwersję i tak gra wylądowała w PS Store. Bez bicia przyznaję się, że w Gripshifta na przenośnej konsolce Sony nie grałem (i zapewne grać nie będę), dlatego o jakichkolwiek porównaniach obu wersji możecie zapomnieć. W tym tekście szczegółowo opiszę wersję gry na konsolę PS3 - i tylko ją.

Nioh 2

Nioh 2

Pierwszy Nioh to bezapelacyjnie jedna z moich ulubionych gier 2017 roku i to na dodatek reprezentująca wymagający gatunek "souls-like". Jednak zamiast rycerskich zbroi, twórcy z Team Ninja postawili na nieco inne klimaty feudalnej Japonii łącząc historyczne wydarzenia z tymi fikcyjnymi - wszak nie spodziewam się by w XVII wieku w Kraju Kwitnącej Wiśni spotkać można było całą gamę demonów. A w Nioh można i do tego trzeba się z nimi zmierzyć w naprawdę emocjonujących starciach.

Dreams

Dreams

Jako gracze mamy do czynienia z produktami będącymi efektem wieloletniej pracy całego sztabu ludzi. Wygodnie rozsiadamy się na kanapie, chwytamy pada i przechodzimy produkcję zaprojektowaną od początku do końca przez konkretne studio. Twórcy z Media Molecule, studia znanego przede wszystkim z serii LittleBigPlanet, poszli o krok dalej i nie tylko pozwalają nam zagrać w ich tytuł, ale także wykreować swój własny. Dreams to w założeniu pozycja, która pozwoli spełnić nasze growe marzenia i dzięki której stworzymy tytuł w jaki zawsze chcieliśmy zagrać.

Na tapecie
Final Fantasy VII Remake