Po półtora roku od zainicjowania testów GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej najwidoczniej uznał, że produkcja jest już na tyle dopracowana - w dużej mierze dzięki fanom - by wypuścić na rynek pełnoprawny produkt. Premiera odbędzie się w grudniu, Święta więc upłyną nam przy wielu partyjkach gwinta, z choinką i rozpalonym kominkiem w tle.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
O tym, że w tworzonym przez CD Projekt RED Gwincie pojawi się kampania fabularna wiadomo od samego początku, jednak do tej pory twórcy raczej nie wypowiadali się na temat tego trybu, skupiając się przede wszystkim na karcianych pojedynkach pomiędzy graczami. Przy okazji targów gamescom poznaliśmy w końcu zarys historii oraz obejrzeć możemy pierwszy teaser.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy (tym razem wyjątkowo - wtorkowy) kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Do tej pory w gwinta - w samodzielnej produkcji - grać, a raczej testować, mogli posiadacze pecetów i Xboxów ONE. W końcu jednak otwarta beta Gwinta: Wiedźmińskiej Gry Karcianej dostępna jest i dla nas i to już od dzisiaj - wystarczy, że pobierzecie stosowne pliki wprost z PlayStation Store, aby móc tasować karty zarówno samodzielnie, jak i z innymi graczami przez sieć.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Tak jak przypuszczaliśmy we wczorajszej Pigo0le, CD Projekt RED ujawniło swój mały projekt w całości poświęcony gwintowi, karcianej mini-gierce obecnej w Wiedźminie 3: Dziki Gon. Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana zaoferuje pojdynki pomiędzy graczami oraz tryb fabularny, a sama rozgrywka zostanie znacznie rozbudowana w stosunku do tego, co widzieliśmy we wspomnianym Wiedźminie - na kartach pojawią się nowe grafiki, każda z nich otrzyma efekty dźwiękowe, a zasady zostaną rozbudowane. Zobaczcie pierwszy zwiastun.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!
Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.