To już drugi ekskluzywny duży tytuł na platformę Sony w tym roku, jak się sprawdza? Krótko mówiąc: Warto było czekać. Grę rozpoczyna efektowny wybuch niszczący znaczną część Empire City. W samym epicentrum wybuchu pojawiamy się my: Cole McGrath. Co tam robiliśmy i dlaczego doszło do wybuchu? Tego już się dowiedziecie przechodząc dzieło studia Sucker Punch, a żebyście to uczynili, przedstawię Wam plusy tej produkcji.
Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!
Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.