Recenzja „Killzone: Shadow Fall”

Killzone: Shadow Fall

Swoją przygodę z serią Killzone zacząłem z drugą odsłoną wydaną na początku 2009 roku. Brudny klimat tytułu przypadł mi na tyle do gustu, że następnie ograłem jedynkę na PS2, potem Liberation na PSP i część trzecią na PS3. Fanem starć z Helghastami nie jestem, jednakże Killzone'a traktuję jako bardzo porządnego FPSa, dlatego też bardzo pozytywnie odebrałem wiadomość, że na start nowego PlayStation będę miał okazję przetestować następną odsłonę serii. Wczoraj stoczyłem ostatnie starcia z Helghastami i jestem gotów na wydanie werdyktu o najnowszej produkcji Guerilla Games.

Nowe mapy do Killzone: Shadow Fall do pobrania

Nowe mapy do Killzone: Shadow Fall do pobrania

Od wczoraj można pobrać nowe mapy do trybów sieciowych Killzone: Shadow Fall - kompetytywnego (mapa The Statue) oraz kooperacyjnego (The ATAC Tower, The Canal). Poniżej znajdziecie stosowne zwiastuny.

Demon’s Souls

Demon’s Souls

Jeszcze kilka miesięcy temu chyba nikt się nie spodziewał, że nową generację rozpoczniemy grą z serii Souls. A jednak! I choć nie są to całkowicie nowe "soulsy" - a jedynie remake Demon's Souls z 2009 roku - pokazują moc nowego sprzętu. Gra została graficznie stworzona od początku. Dla fanów jest to więc niesamowita podróż sentymentalna, a pozostali mogą przekonać się na własnej skórze (i to dosłownie), jak zaczęło się szaleństwo na wymagające gry z gatunku RPG-akcji od From Software...

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Raczej mało było polskich graczy, którzy nie czekali na nową grę CD Projekt RED. Praktycznie równo pięć i pół roku po premierze Wiedźmina 3, w końcu mamy okazję sprawdzić nową produkcję warszawskiego studia, jednak tym razem nieopartą o uniwersum wykreowane przez Andrzeja Sapkowskiego, a osadzoną w mrocznym, cyberpunkowym świecie przyszłości, inspirowanym twórczością Mike'a Pondsmitha.