Recenzja „Killzone: Shadow Fall”

Killzone: Shadow Fall

Swoją przygodę z serią Killzone zacząłem z drugą odsłoną wydaną na początku 2009 roku. Brudny klimat tytułu przypadł mi na tyle do gustu, że następnie ograłem jedynkę na PS2, potem Liberation na PSP i część trzecią na PS3. Fanem starć z Helghastami nie jestem, jednakże Killzone'a traktuję jako bardzo porządnego FPSa, dlatego też bardzo pozytywnie odebrałem wiadomość, że na start nowego PlayStation będę miał okazję przetestować następną odsłonę serii. Wczoraj stoczyłem ostatnie starcia z Helghastami i jestem gotów na wydanie werdyktu o najnowszej produkcji Guerilla Games.

Nowe mapy do Killzone: Shadow Fall do pobrania

Nowe mapy do Killzone: Shadow Fall do pobrania

Od wczoraj można pobrać nowe mapy do trybów sieciowych Killzone: Shadow Fall - kompetytywnego (mapa The Statue) oraz kooperacyjnego (The ATAC Tower, The Canal). Poniżej znajdziecie stosowne zwiastuny.

Death Stranding

Death Stranding

Hideo Kojima, jeden z najbardziej charakterystycznych twórców gier, przymusowo porzucił swoją flagową serię Metal Gear Solid i postanowił, przy współpracy z Sony, przygotować całkowicie nową produkcję, od pierwszej zapowiedzi jawiącą się jako niesamowicie tajemnicza. Wystarczy napisać, że na pierwszym zwiastunie oglądaliśmy przez trzy minuty nagiego Normana Reedusa i leżące nad brzegiem morza niemowlę z przewodem zamiast pępowiny. Każdy wtedy zastanawiał się - o co chodzi? Po trzech latach już wiadomo: Death Stranding to po prostu gra o... pracy kuriera. Przynajmniej na pierwszy rzut oka.

MediEvil

MediEvil

Pierwsza konsola PlayStation miała kilka swoich ikonicznych postaci. Jedną z nich był bez wątpienia Sir Daniel Fortesque, bohaterski, choć także nieco pechowy rycerz. Sony postanowiło przedstawić tę postać nieco młodszym graczom i przygotowało pełny remake MediEvil, gry, dzięki której kościany protagonista po raz pierwszy pojawił się na ekranach naszych telewizorów. Można by rzec, że bohater zmartwychwstał na nowo.

Na tapecie
Star Wars Jedi: Upadły zakon