Recenzja „MAG”

MAG

Nie będę ukrywał - beta MAG nie zrobiła na mnie kolosalnego wrażenia. Prawdę mówiąc, gra wtedy w ogóle mnie nie ruszyła i na długo się z nią nie zaprzyjaźniłem. Taki stan rzeczy mógł być spowodowany niedużą ilością czasu (sesjaaaaa), ale również tym, że gra nie miała do zaoferowania nic ciekawego. Zresztą nie tylko ja miałem mieszane uczucia, ponieważ w Internecie opinie były również bardzo podzielone. Dlatego też, wkładając do czytnika płytę z grą nie okazywałem dużego entuzjazmu i podniecenia, jak chociażby robiąc to samo rok temu z płytą Killzone’a 2. Kiedy jednak stworzyłem już postać i wyruszyłem na pierwszy bój, długo nie wypuściłem karabinu z rąk...

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök