Znowu pościgamy się na stole czy w wannie. Codemasters wskrzesza serię Micro Machines

Znowu pościgamy się na stole czy w wannie. Codemasters wskrzesza serię Micro Machines

Pierwsza odsłona wyścigówek z serii Micro Machines ukazała się na rynku w 1991 roku, m. in. na NES-a, i podbiła serca graczy. Pomimo że ścigaliśmy się miniaturkami samochodów po kuchennym stole wśród rozsypanych płatków czy pływaliśmy malutkimi motorówkami w wannie pełnej piany omijając plastikowe kaczuchy, rywalizacja była niezwykle zacięta i emocjonująca. Teraz Codemaster ma zamiar nam ją przypomnieć, wydając Micro Machines World Series.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök