Pigo0ła #154, czyli co działo się jeszcze na E3 2018?

Pigo0ła #154, czyli co działo się jeszcze na E3 2018?

Dzisiejsza Pigo0ła jest nieco inna niż wszystkie, bo choć w dużej mierze zawiera skrót informacji z minionego tygodnia to są to informacje wprost z E3 2018, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.

Łowy czas zacząć! Premierowy zwiastun Monster Hunter: World

Łowy czas zacząć! Premierowy zwiastun Monster Hunter: World

Ostatnią pełnoprawną odsłoną serii Monster Hunter na konsolach PlayStation była dwójka, która ukazała się w 2006 roku na PS2 i to tylko w Japonii. Potem, co prawda, otrzymaliśmy sieciowy spin-off na PS3 czy inny spin-off'y na PSP, ale wszystkie te pozycje również nie opuściły Kraju Kwitnącej Wiśni. Dopiero teraz, na początku 2018 roku, będziemy mogli na serio popolować na wszelkiej maści bestie i to w dodatku w polskiej wersji językowej.

Starsze Smoki na nowym zwiastunie z Monster Hunter World

Starsze Smoki na nowym zwiastunie z Monster Hunter World

Polowanie na wszelkiego rodzaju monstra rozpocznie się już za nieco ponad dwa tygodnie - 26 stycznia. Na najnowszym zwiastunie zobaczyć możemy stworzenia, które już występowały w serii - Starsze Smoki, jak posiadający metalowe łuski Kushala Daora czy żywiąca się kamieniami wiwerna Dodogama. Walka z tymi potężnymi bestiami na pewno nie będzie łatwa.

Ponownie zapolujemy. Monster Hunter World zapowiedziane

Ponownie zapolujemy. Monster Hunter World zapowiedziane

Capcom zapowiedział nową grę z serii Monster Hunter, która ukaże się w 2018 roku. World cechować ma się przede wszystkim otwartym, praktycznie nieograniczonym światem oraz szerokim wachlarzem zachowań potworów, na które będziemy polować. Zobaczcie zwiastun produkcji.

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

Nowa gra francuskiego reżysera Davida Cage'a, Detroit: Become Human, jest grą idealnie zaopatrzoną w emocje. Trójka głównych bohaterów - androidów jest różna, o całkowicie różnych charakterach i odmiennym podejściu do wydarzeń, w których biorą udział, ale jednocześnie z każdym bez problemu się utożsamiamy i przeżywamy wraz z nim wszystkie - często bardzo trudne - wybory. Detroit posiada najbardziej rozbudowany, a jednocześnie najbardziej spójny, scenariusz ze wszystkich gier Quantic Dream, a - co więcej - od razu widzimy konsekwencje naszych decyzji.

God of War

God of War

W marcu 2010 roku spartiata Kratos zakończył swoją wendettę i - jak mogło się wydawać - także swoje życie. Trudno było jednak uwierzyć, że Sony tak po prostu uśmierci jednego ze swoich najbardziej rozpoznawalnych bohaterów. Choć rzeczywiście praktycznie cały grecki panteon został unicestwiony i Kratos nie miałby w Grecji za dużo do roboty to przecież bóstwa występują też w innych mitologiach. Bóg wojny doszedł do takiego samego wniosku i dlatego po ośmiu latach postanowił przenieść się do nieco mroźniejszej Skandynawii, w świat nordyckich wierzeń.

Przedpremierowy pokaz Detroit: Become Human. Wrażenia z gry

Przedpremierowy pokaz Detroit: Become Human. Wrażenia z gry

Choć zapewne wielu z Was dopiero zaczęło zwiedzać Midgard wraz z Kratosem, pamiętajcie, że na pokonanie olbrzymów i nordyckich bogów macie tylko miesiąc. Po tym czasie bowiem opuścimy mroźną, skandynawską krainę i zmienimy klimat na znacznie bardziej futurystyczny. Poznamy wtedy trzy androidy, każdego o innej specyfikacji, zdolnościach oraz... pragnieniach. Zapraszamy do przeczytania naszych wrażeń z przedpremierowego pokazu Detroit: Become Human, najnowszej produkcji studia Quantic Dream.

Na tapecie
Detroit: Become Human