Mortal Kombat 11 otrzyma fabularne rozszerzenie. Nowi wojownicy to Fujin, Sheeva i RoboCop

Mortal Kombat 11 otrzyma fabularne rozszerzenie. Nowi wojownicy to Fujin, Sheeva i RoboCop

Warner Bros. Interactive Entertainment, wydawca serii Mortal Kombat, zapowiedziało, że jeszcze w tym miesiącu zapoznamy się z dużym, fabularnym rozszerzeniem do Mortal Kombat 11. Opowieść skupi się na Bogu Ognia Liu Kangu, który będzie musiał uczynić wszystko, by zachować równowagę pomiędzy światami. Powalczymy trzema nowymi wojownikami - Bogiem Wiatru, Fujinem, czteroramienną przedstawicielką rasy Shokan, Sheevą, oraz - gościnnie - RoboCopem.

Od dzisiaj wykonamy kolejne fatality. Premiera Mortal Kombat 11

Od dzisiaj wykonamy kolejne fatality. Premiera Mortal Kombat 11

Dzisiaj debiutuje kolejna, już jedenasta odsłona popularnej serii bijatyk spod szyldu Mortal Kombat. Rewolucji w rozgrywce na pewno nie ma, jednakże nie oznacza to, że twórcy z NetherRealm nie zadbali o nowości, jak nowa opowieść, nowi bohaterowie czy nowe fatality. Zobaczcie zwiastun premierowy z bardzo charakterystycznym utworem muzycznym w tle.

Mortal Kombat 11 na pierwszej rozgrywce i z nowymi wojownikami

Mortal Kombat 11 na pierwszej rozgrywce i z nowymi wojownikami

Wczoraj, w ramach specjalnej imprezy zorganizowanej w Londynie, studio NetherRealm zdradziło pierwsze, konkretne informacje dotyczące nadchodzącej, jedenastej odsłony Mortal Kombat. Przede wszystkim ujawniono całkowicie nowych wojowników, którzy będą również pełnili bardzo ważną rolę w pełnoprawnym trybie fabularnym.

Raiden kontra Scorpion po raz jedenasty. W kwietniu pobijemy się w Mortal Kombat 11

Raiden kontra Scorpion po raz jedenasty. W kwietniu pobijemy się w Mortal Kombat 11

Jeśli w sieci pojawia się nowy klip, na którym widzimy walczącego Raidena i odcinającego mu głowę Scorpiona to nie możemy spodziewać się niczego innego, jak zapowiedzi nowej części Mortal Kombat. I tak w istocie się stało. Jedenasta odsłona serii zaoferuje rozbudowany tryb fabularny, edytor wojowników oraz całkowicie nowy silnik graficzny, dzięki czemu rozbijanie czaszek i wydłubywanie gałek ocznych prezentować się będzie lepiej, niż kiedykolwiek. Zobaczcie zwiastun.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök