Recenzja „Motorstorm Pacific Rift”

Motorstorm Pacific Rift

Motorstorm zdobył uznanie krytyków jak i graczy. Gra została dopracowana pod wieloma względami i finalny produkt wypadł doskonale. Teraz w sklepach odnajdziemy kontynuacje o podtytule Pacific Rift. Pierwszej części MotorStorm jako pierwszej grze Sony przyszło zmierzyć się ze słynnym renderem z E3. Czy Evolution Studios podołało zadaniu? Na pewno wniosło sporo świeżości do gatunku z miejsca pokazując, że wizja gry zawarta w renderze jest jak najbardziej do zrealizowania. Czy sequel był w stanie zaoferować jeszcze więcej fenomenalnej zabawy, podnosząc tym samym poprzeczkę w gatunku off-roadów? Przekonacie się czytając tą recenzję.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök