Książę znów cofnie się w czasie. Ubisoft oficjalnie ogłasza remake Piasków Czasu

Książę znów cofnie się w czasie. Ubisoft oficjalnie ogłasza remake Piasków Czasu

Trylogia Prince of Persia, która ukazywała się w latach 2003 - 2005 cieszyła się sporą popularnością. Były to nie tylko dobre platformówki z elementami walki, ale - przede wszystkim - serca graczy zostały podbite przez mechanikę cofania i spowolniania czasu, dzięki której nie raz, nie dwa mogliśmy uratować bohatera przed śmiercią po nieudanym skoku czy zdecydowanie łatwiej eliminować napotkanych przeciwników.

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök