Czas zacząć kopać piłkę od Konami

Na rynku debiutuje dzisiaj gra piłkarska od Konami, czyli oczywiście Pro Evolution Soccer 2015. Z tej okazji japoński deweloper wypuścił premierowy zwiastun produkcji, który poświęcony jest piłkarzowi będącemu twarzą gry - Mario Götzemu.

Pro Evolution Soccer 2015 – tryby i możliwości

Półtora miesiąca po tegorocznej FIFIE, 13 listopada, debiutuje Pro Evoluton Soccer 2015. Piłka od Konami z pewnością nie zdetronizuje konkurencyjnej produkcji od EA, ale seria ma wielu fanów, którzy wolą kopać wirtualną piłkę właśnie w PES.

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.