Pro Evolution Soccer 2019 oficjalnie zapowiedziane. Piłka od Konami zadebiutuje w sierpniu

Konami oficjalnie ogłosiło tegoroczną edycję Pro Evolution Soccer. PES 2019 ukaże się 30 sierpnia jedynie na PlayStation 4, a więc zeszłoroczna edycja była ostatnią, w którą grać mogli jeszcze posiadacze PS3. Na okładce standardowej edycji zobaczymy Phillippe'a Coutinho z FC Barcelony, edycje specjalne sygnowane będą natomiast twarzą Davida Beckhama.

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.