Recenzja „Prototype”

Prototype

Nazywasz się Alex Mercer. Jesteś mordercą. Potworem. Terrorystą. Trzy tygodnie temu na Penn Station w Nowym Jorku ktoś uwolnił śmiercionośnego wirusa, a ty obudziłeś się w kostnicy – bez pamięci, jednak z nadprzyrodzonymi zdolnościami. Teraz, wśród szalejącej po całym Manhattanie zarazy musisz się dowiedzieć, kim tak naprawdę jesteś i co się wydarzyło. Czy zdołasz jednak odkryć prawdę zanim cała wyspa zmieni się w jedno wielkie piekło?

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!

The Last Oricru

The Last Oricru

Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.

Na tapecie
God of War Ragnarök