Recenzja „Ratchet & Clank: Nexus”

Ratchet & Clank: Nexus

Jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się, że ostatnią odsłoną lubianej serii Ratchet & Clank na PlayStation 3 będzie wydana w zeszłym roku Załoga Q. W lipcu okazało się, że jednak nie. Insomniac zapowiedziało jeszcze jedną odsłonę i – co dla fanów ważniejsze – nie będącą średnim spin-off’em jak wspomniana Załoga czy wcześniej All 4 One. Nexus to pełnoprawna kontynuacja peestrójkowej serii Future, posiadająca (przynajmniej w założeniu) najlepsze cechy serii oraz gatunku. My nowego Ratcheta właśnie ograliśmy i sprawdzamy czy futrzak oraz jego nieodłączny robot Clank żegnają się z PlayStation 3 w swoim stylu.

Stray

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.

The Quarry

The Quarry

Brytyjskie studio Supermassive Games od kilku lat ma swój ulubiony gatunek gier - interaktywne, filmowe przygodówki-horrory. Deweloper swoją popularność zdobył dzięki ekskluzywnemu dla PS4 Until Dawn, gdzie swoimi decyzjami pomagaliśmy grupie nastolatków przetrwać - zgodnie z tytułem - do świtu. Recenzowany tutaj The Quarry powtarza ten schemat - jednak czy potwórzy też sukces tytułu z 2015 roku?