Recenzja „Thief”

Thief

O tym, że Eidos wraz ze Square Enix zamierza wskrzesić Złodzieja dowiedzieliśmy się równo rok temu. Początkowo wydawało się, że otrzymamy kontynuację serii, która ostatni raz kręciła się w czytnikach pecetów i konsol (a raczej tylko jednej konsoli - Xboxa) w 2004 roku, jednak ostatecznie japoński wydawca zdecydował się reboot. Innymi słowy - stara seria w nowych szatach, stary bohater z nową historią. Z Larą Croft i jej Tomb Raiderem się udało, gra sprzedała się wyśmienicie i obecnie trwają prace na sequelem. A jak to wyszło w przypadku Thiefa?

Stray

Stray

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem? A czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być kotem zagubionym w futurystycznej metropolii, w której ludzie zastąpieni zostali robotami? Możecie przestać rozmyślać na ten temat, gdyż studio Blue Twelve spieszy z odpowiedzią! A tą odpowiedzią jest właśnie Stray, urocza przygodówka, w której wcielamy się rudego sierściucha, który – wykorzystując swoje kocie właściwości – szuka drogi na zewnątrz. Ucieczki ze świata, jaki nie chcemy, by kiedykolwiek nastał.

The Quarry

The Quarry

Brytyjskie studio Supermassive Games od kilku lat ma swój ulubiony gatunek gier - interaktywne, filmowe przygodówki-horrory. Deweloper swoją popularność zdobył dzięki ekskluzywnemu dla PS4 Until Dawn, gdzie swoimi decyzjami pomagaliśmy grupie nastolatków przetrwać - zgodnie z tytułem - do świtu. Recenzowany tutaj The Quarry powtarza ten schemat - jednak czy potwórzy też sukces tytułu z 2015 roku?