Recenzja „Watch Dogs 2”

Watch Dogs 2

Pierwszy Watch_Dogs nie był grą złą, jednak ucierpiał przez politykę Ubisoftu. Jeśli nie pamiętacie, to francuski wydawca zapowiedział grę w 2012 roku, pokazując fantastyczny zwiastun, zachwycający przede wszystkim oprawą graficzną. Wydana dwa lata później gra nie wyglądała jednak już tak dobrze, a ponadto bugi występowały w niej częściej niż powinny, co spotkało się z dość mocną krytyką graczy. Ubisoft chce zmazać plamę wydając sequel Watch_Dogs. Tym razem obyło już się bez ściemy, od początku było wiadomo jak wyglądać będzie gra, aby gracze po raz kolejny nie poczuli się oszukani. I nie poczują, choć tym razem nie spodobać im się może coś innego...

Watch Dogs 2 na fabularnym zwiastunie i rozgrywce

Watch Dogs 2 na fabularnym zwiastunie i rozgrywce

Ubisoft zaprezentował nowy zwiastun Watch Dogs 2. Klip skupia się na fabule, która kręcić się będzie wokół głównego protagonisty, Marcusa, i jego grupy zwalczającej system ctOS, kontrolujący praktycznie każdą sferę życia w kolorowym San Francisco. Co interesujące, zwiastun wzbogacony został o polski dubbing.

gamescom ’16: tryb sieciowy w Watch Dogs 2

gamescom ’16: tryb sieciowy w Watch Dogs 2

W Watch Dogs 2, jako w grze o hakowaniu wszystkiego czego się da, nie mogło zabraknąć trybu sieciowego. Polegać on będzie na tym, że podczas rozgrywki spotkamy na ulicach miasta innych graczy. Zobaczcie zwiastun multiplayera z nadchodzącej gry Ubisoftu.

Recenzja „The Surge”

The Surge

Tak jak pierwsza konsola PlayStation czy chwilę wcześniej Nintendo 64 zapoczątkowały modę na trójwymiarowe platformówki, tak na PlayStation 3 rozpoczęła się moda na wymagające, zręcznościowe RPG-i. Szlak został przetarty przez From Software i ich serię, a następnie inni deweloperzy zaczęli tworzyć swoje własne "soulsy". Jedną z takich gier było Lords of the Fallen, które powstało dzięki współpracy polskiego CI Games oraz niemieckiego studia Deck 13. O ile to pierwsze gdzieś w zaciszu tworzy kontynuację LotF, Deck 13 postanowiło zająć się nowym, autorskim projektem, w którym porzucili miecze i tarcze na rzecz bardziej futurystycznych zabawek.

Recenzja „NieR Automata”

NieR Automata

NieR Automata trafiło w moje ręce trochę przypadkiem, niecałe dwa miesiące po premierze tytułu. Trochę może i wstyd się przyznać, ale pomimo, iż pierwszy NieR ukazał się jeszcze w 2010 roku, a od grudnia dostępne było demo Automaty, o grze wiedziałem tyle, że tworzona jest przez Platinum Games i że wychodzi w marcu. I bardzo się cieszę, że życiem czasem kieruje przypadek, bo ominęłaby mnie przepiękna gra.

Na jakie gry czekamy w 2017 roku?

Na jakie gry czekamy w 2017 roku?

W chwili pisania tego artykułu jest połowa stycznia, co oznacza, że już za chwilę na rynku ukaże się pierwszy, tegoroczny hit - Resident Evil 7. Gra ma przywrócić popularnej marce od Capcomu dawną świetność, a ponadto straszyć o wiele bardziej niż ostatnie odsłony cyklu. RE7 będzie jednocześnie pierwszą grą wydawaną w tym roku, na którą warto było czekać te długie miesiące, ale na pewno nie ostatnią.

Na tapecie
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy