Recenzja „Watch Dogs 2”

Watch Dogs 2

Pierwszy Watch_Dogs nie był grą złą, jednak ucierpiał przez politykę Ubisoftu. Jeśli nie pamiętacie, to francuski wydawca zapowiedział grę w 2012 roku, pokazując fantastyczny zwiastun, zachwycający przede wszystkim oprawą graficzną. Wydana dwa lata później gra nie wyglądała jednak już tak dobrze, a ponadto bugi występowały w niej częściej niż powinny, co spotkało się z dość mocną krytyką graczy. Ubisoft chce zmazać plamę wydając sequel Watch_Dogs. Tym razem obyło już się bez ściemy, od początku było wiadomo jak wyglądać będzie gra, aby gracze po raz kolejny nie poczuli się oszukani. I nie poczują, choć tym razem nie spodobać im się może coś innego...

Watch Dogs 2 na fabularnym zwiastunie i rozgrywce

Watch Dogs 2 na fabularnym zwiastunie i rozgrywce

Ubisoft zaprezentował nowy zwiastun Watch Dogs 2. Klip skupia się na fabule, która kręcić się będzie wokół głównego protagonisty, Marcusa, i jego grupy zwalczającej system ctOS, kontrolujący praktycznie każdą sferę życia w kolorowym San Francisco. Co interesujące, zwiastun wzbogacony został o polski dubbing.

gamescom ’16: tryb sieciowy w Watch Dogs 2

gamescom ’16: tryb sieciowy w Watch Dogs 2

W Watch Dogs 2, jako w grze o hakowaniu wszystkiego czego się da, nie mogło zabraknąć trybu sieciowego. Polegać on będzie na tym, że podczas rozgrywki spotkamy na ulicach miasta innych graczy. Zobaczcie zwiastun multiplayera z nadchodzącej gry Ubisoftu.

Far Cry 6

Far Cry 6

Far Cry 6, pomimo iż tematem przewodnim jest rewolucja, sam w sobie rewolucją nie jest. Po raz kolejny bowiem dostajemy grę z otwartym światem, gdzie otrzymujemy spory arsenał i sporą swobodę działania, a wszystko po to, by zgładzić tego głównego złego, w którego tym razem wcielił się nie kto inny, jak Gus z Breaking Bad, czyli Giancarlo Esposito. Twórcom udało oddać się klimat rewolucji, w dużej mierze dzięki dobrze rozpisanym postaciom pobocznym oraz ścieżce dźwiękowej. ¡Viva la Libertad!

The Medium

The Medium

Akcja produkcji umiejscowiona została w Krakowie pod koniec ubiegłego wieku. Gracz wciela się w Mariannę, poznając bohaterkę w momencie, kiedy szykuje się do pożegnania najbliższej sobie osoby - ojczyma. Ojczym prowadził zakład pogrzebowy, co - jak się szybko okazuje - pomogło rozwinąć umiejętności protagonistki, jakimi są rozmowa ze zmarłymi, pomoc w odejściu ze świata realnego oraz przenikanie do tego drugiego świata. Tytułowe medium.