W czerwcu abonamentowiczów PlayStation Plus czeka spore wyzwanie - próba uwolnienia się spod jarzma kosmitów, którzy podbili naszą planetę. Jeśli nam się to uda będziemy mogli poszaleć na motorach i quadach po bardzo niebezpiecznych, ale i widowiskowych trasach.
Za nami już wszystkie konferencje, które zostały zaplanowane na tegoroczne targi E3. Na kikoo staraliśmy się zamieścić najważniejsze nowinki z każdej z nich, ale przy takim natłoku nowych informacji i materiałów nie zawsze było to możliwe, a niektóre z nich po prostu w ogóle nie zostały ogłoszone, bądź ujawnione na żadnej z konferencji. Dlatego powstał ten news, w którym zebraliśmy wszystkie pozostałe klipy i inne informacje, o których jeszcze napisaliśmy, a które zdecydowanie warto zobaczyć.
Po prawie ośmiu miesiącach, walka z obcymi przenosi się na konsolę. Już w ten piątek na PlayStation 4 zadebiutuje XCOM 2, druga odsłona taktycznej strategii z 2012 roku, w której jako członkowie elitarnego oddziału staramy się odeprzeć kosmitów z naszej planety. Zobaczcie premierowy zwiastun produkcji.
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
2K Games poinformowało, że sequel XCOM, turowej gry taktycznej, w której mierzymy się z obcymi, ukaże się 9 września na PlayStation 4. Pomimo iż pierwsza odsłona o tytule XCOM: Enemy Unknown zadebiutowała jednocześnie na wszystkich platformach, w przypadku sequela wydawca zdecydował się najpierw na pecetową premierę, która miała miejsce w lutym tego roku.
2K zapowiedziało, że jeszcze w tym roku zagramy w kontynuację strategii XCOM: Enemy Unknown, w której ludzie muszą przeciwstawiać się najazdowi kosmitów. Sequel pojawi się jednak na razie tylko na pecety, ale prawdopodobnie później zagramy także na konsolach.
Przygody Kratosa na mroźnej północy początkowo miały być trylogią, tak samo jak przygody tego popularnego bohatera w starożytnej Grecji. Twórcy z Santa Monica zmienili jednak zdanie i ostatecznie opowieść o nordyckich wojażach Boga Wojny składać się będzie z dwóch odsłon - recenzowany Ragnarök jest drugą, a więc i ostatnią, częścią. Autorzy widocznie uznali, że nie chcą za bardzo rozwlekać historii, a tym samym zapewnić graczom ciągłą, dynamiczną akcję i kalejdoskop wrażeń oraz emocji - czyli istny... ragnarök!
Można powiedzieć, że gatunek tzw. "soulslike'ów" stał się modny. Deweloperzy z całego świata przygotowują swoje tytuły, starając się dorównać pierwowzorowi od From Software. Tym razem przyszedł czas na naszych sąsiadów, czeskie studio GoldKnights, które zabiera nas w kosmiczno-średniowieczną podróż na planetę Wardenia. Przeprawa oczywiście nie jest łatwa, szczególnie, że bohater uwikłany zostaje w odwieczny konflikt dwóch zwalczających się frakcji.