Pigo0ła #51 – czyli w skrócie o tym, o czym nie napisaliśmy w zeszłym tygodniu
Pigo0ła to stały, poniedziałkowy (tym razem wyjątkowo – wtorkowy) kącik, gdzie znajdziecie skrót informacji z minionego tygodnia, które były zbyt krótkie/zbyt mało istotne, aby znaleźć się na kikoo w formie pełnoprawnego newsa, a o których mimo wszystko warto napisać i przeczytać.
Zeszły tydzień (8 – 14 lutego) obfitował w takie, nienapisane przez nas nowinki…
- Do sieci wyciekła okładka oraz rzekoma data premiery nowej gry z Sherlockiem Holmesem w roli głównej. Zapowiedziane w październiku The Devil’s Daughter miałoby ukazać się na rynku 27 maja. Okładkę obejrzycie poniżej:

- Hellraid, czyli pierwszoosbowe siekanie fantastycznych stworów, miało być drugą grą – obok Dying Light – tworzoną przez Techland. Niestety, od wielu miesięcy o produkcji zapowiedzianej w 2013 roku nie słyszeliśmy ani słowa, ale firma właśnie potwierdziła, że wydanie produkcji nadal jest w planach. Na razie co prawda prace zostały wstrzymane ze względu na przerzucenie wszystkich sił roboczych na wspomnianą grę o zombiakach, ale Hellraid na 99% w końcu ujrzy światło dzienne;
- Pozostając jeszcze w tematyce Dying Light. Techland planuje nakręcić film na podstawie gry, jednak potrzebuje do tego celu 10 milionów dolarów. Cel sfinansować może gracz, który skusi się na edycję gry nazwaną „Dying Light: The Following – The Spotlight Edition”. W cenie, oprócz aż czterech pudełek z grą, otrzymamy m. in. drugoplanową rolę w Dying Light: The Movie, lekcje aktorstwa z Rogerem Craigiem Smithem, który wciela się w protagonistę gry, lekcje parkouru czy 10 biletów na premierę, jak mniemamy, w Hollywood. Jeśli jesteście zainteresowani to tutaj znajdziecie więcej szczegółów…
- EA Sports jakiś czas temu zapowiedziało, że nowa odsłona FIFY doczeka się kilku znaczących zmian w stosunku do poprzedniczek. Jedną z nich może być tryb fabularny, bowiem wydawca szuka nowego pracownika, który miałby zająć się przygotowywaniem animacji z nastawieniem na fabułę;
- XPEC Entertainment to studio, które współpracuje przy tworzeniu gier na najnowszą generację konsol. Mindy Liang, animatorka 3D, pochwaliła się w swoim CV, że obecnie pracuje nad animacjami do Final Fantasy XVI oraz… Knacka 2, czyli oficjalnie jeszcze niezapowiedzianej kontynuacji platformówki, która była jednym z tytułów startowych na PlayStation 4. Można więc z dużą dozą prawdopodobieństwa założyć, że gra jest w produkcji;
- Ubisoft przedstawił swoje najbliższe plany wydawnicze. Oprócz For Honor, South Park: The Fractured But Whole oraz Ghost Recon: Wildlands, w nadchodzącym roku fiskalnym (który zaczyna się 1 kwietnia, a kończy 31 marca 2017 roku) zagramy w Watch_Dogs 2 oraz nieujawnioną jeszcze, dużą produkcję. Francuski wydawca potwierdził równocześnie, zgodnie z wcześniejszymi pogłoskami, że tej jesieni nie otrzymamy dużej gry spod znaku Assassin’s Creed. Asasyni więc otrzymają dodatkowy, roczny urlop i miejmy nadzieję, że kolejna gra z serii będzie w pełni dopracowana w każdym aspekcie;
- Activision z kolei poinformowało o planach odnośnie Destiny. W obecnym roku ta sieciowa, kosmiczna strzelanka otrzyma jeszcze jedno rozbudowane rozszerzenie, zaś sequel produkcji ukaże się w 2017;
- Od kiedy Techland przerzucił się na Dying Light, pieczę nad marką Dead Island sprawuje Deep Silver. Wydawca początkowo planował stworzyć sequel produkcji, ale wygląda na to, że nie był zadowolony z postępu prac studia Yager Development i projekt został zawieszony. Teraz do sieci trafiły informacje, jakoby niedługo na rynku miałaby zadebiutować gra zatytułowana jako Dead Island Retro Revenge, jednak nie wiadomo na jakie platformy. Bardzo możliwe, że będzie to gra wyłącznie mobilna, gdyż odpowiedzialne jest za nią studio Empty Clip Studios specjalizujące się właśnie w tego typu tytułach;
- Bardzo możliwe, że już niedługo doczekamy się powrotu jednego z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów z konsol PlayStation. Mowa o Crashu Bandicoocie, do którego Sony straciło co prawda prawa na rzecz Activision, ale bardzo możliwe, że Japończycy dogadali się w wydawcą i niedługo znów poskaczemy wesołkowatym jamrajem. Na profilu społecznościowym PlayStation Middle East pojawiła się bowiem grafika przedstawiająca popularnego bohatera, zaś pracownik NECA Toys, która to firma zajmuje się produkowaniem figurek m. in. dla Sony, puścił farbę i powiedział, że „Sony przywraca nam Crasha Bandicoota i jest to fajne”. Co prawda, chwilę później pojawiło się sprostowanie, że rzeczony pracownik „się pomylił”, ale nam wydaje się, że wiedział co mówi, a po prostu powiedział to za wcześnie;

- Na koniec zerknijcie na klip od MAN AT ARMS, czyli chłopaków trudniących się wykuwaniem broni. Wzięli oni na warsztat jedną z najpopularniejszych broni z Bloodborne – zabójczego Saw Cleaver. Zobaczcie jak im ona wyszła i czy sprawdzi się w akcji:
Zostaw komentarz