Warner Bros. ujawnia następcę Śródziemia: Cienia Mordoru

Warner Bros. ujawnia następcę Śródziemia: Cienia Mordoru

Na 8 marca 2017 roku Warner Bros. szykował zapowiedź dużego tytułu, jednak wydarzenie to zostało nieco popsute przez nadgorliwość pracowników sklepu Target, którzy dodali do swojej oferty, o kilka dni za wcześnie, możliwość składania zamówień przedpremierowych na nową grę wprost ze Śródziemia.

Z uwagi na wyciek wydawca postanowił nie udawać, że nie wie o co chodzi i oficjalnie ujawnił Śródziemie: Cień Wojny, czyli kontynuację bardzo dobrze przyjętego Cienia Mordoru, wydanego w 2014 roku. Zapowiedzi towarzyszyło pokazanie zwiastuna oraz informacja prasowa o następującej treści:

W grze Śródziemie: Cień Wojny gracze otrzymają nowy Pierścień Władzy i staną do walki z najpotężniejszymi przeciwnikami, w tym z samym Sauronem i jego Upiorami Pierścienia, w monumentalnej bitwie o Śródziemie. Otwarty świat gry nabierze wiarygodności dzięki rozszerzonemu Systemowi Nemezis, który zdobył wiele nagród. Dynamiczny system zmian znany z pierwszej części ma wpływ teraz na cały świat, gdzie otoczenie i postacie kształtowane są przez działania i decyzje gracza, dzięki czemu każdy świat gry będzie unikalny dla każdego gracza.

Monolith Productions nie ustaje w swoich innowacyjnych działaniach, dzięki którym mogą zaoferować jeszcze bardziej spersonalizowane wrażenia gry, połączone do tego z naturalną narracją opowieści. Śródziemie: Cień Wojny rozwija swój gatunek dzięki wzniesieniu Systemu Nemezis na wyżyny i umożliwieniu graczom stworzenia swojej własnej przygody w świecie Śródziemia – powiedział David Haddad, prezes Warner Bros. Interactive Entertainment.

Podążając za pozytywnym odbiorem gry Śródziemie: Cień Mordoru, znacznie rozszerzyliśmy każdy aspekt gry, wliczając w to świat, opowieść, systemy RPG, główny rdzeń rozgrywki oraz, rzecz jasna, rozwój historii gracza w Systemie Nemezis – powiedział Michael de Plater, wiceprezes kreatywny w Monolith Productions – Jako odwieczni fani świata Śródziemia jesteśmy wdzięczni za to, że mamy ten przywilej powołania do życia najbardziej niezwykłego świata fantasy, jaki kiedykolwiek powstał, w zupełnie nowy sposób na nowej generacji. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć te wszystkie zadziwiające historie, które gracze stworzą i którymi będą się dzielić dzięki grze Śródziemie: Cień Wojny.

Innowacyjny System Nemezis tworzył unikalne historie dzięki proceduralnie generowanym przeciwnikom, którzy pamiętali każde spotkanie z graczem i byli różnicowani przez osobowość, silne strony oraz słabości. Śródziemie: Cień Wojny rozszerza tę nowość jeszcze bardziej wraz z wprowadzeniem Zwolenników, którzy dostarczą nowych historii o lojalności, zdradzie i zemście. System Nemezis został również ulepszony by stworzyć wyjątkowy i osobisty świat dzięki Fortecom Nemezis, które umożliwią graczom na wykorzystanie różnych strategii do podbicia zmiennych twierdz i stworzyć spersonalizowane światy z unikalnymi armiami Orków.

Umiejscowiony pomiędzy wydarzeniami z Hobbita oraz Władcy Pierścieni, Śródziemie: Cień Wojny kontynuuje historię znaną z Cienia Mordoru. Gracze będą mogli zagłębić się w jeszcze bogatszy, spersonalizowany i rozległy świat pełen bohaterów i złoczyńców, ikonicznych miejsc, oryginalnych przeciwników i nowych postaci z nieopowiedzianymi jeszcze historiami.

Śródziemie: Cień Wojny ukaże się 25 sierpnia. Zobaczcie wspomniany zwiastun:

Zostaw komentarz

Na tapecie
Sekiro: Shadows Die Twice